אקו קייטרינג - אירועים פרטיים/עסקיים ומגשי אירוח

משלוחים עד לבית הלקוח והעסק

אוכל שנעשה באהבה

100% אמינות ושירות

התקשרו אלינו   1700501054

עמוד הבית >>  קייטרינג לאירועים >> קייטרינג בתל אביב

קייטרינג לאירועים

קייטרינג בתל אביב

קייטרינג בתל אביב שמפתיע את האורחים לטובה

בעיר הגדולה כבר רגילים לכל דבר ולא מופתעים משום טעם. אולם עדיין, היום תוכלו לקבל קייטרינג בתל אביב שהוא חלבי או בשרי, שניהם כשרים ויצירתיים מאוד, כאלה שיכולים להציע לאורחים שלכם את הטעמים שהם מכירים בתוספת טוויסט מקורי יותר של מטבח מיוחד. הטעמים שמאפיינים היום אורחים של אירועים שונים נוטים להיות בין האנינים או  הבינלאומיים, לבין אלה שבאמת לא חשוב להם מה יקבלו כל עוד זה טעים. בעיר הגדולה זה מורגש במיוחד משום שנדמה בטעות שאי אפשר להתחרות בהיצע הגדול שלה. ובכן, תופתעו לדעת שמבחינת יצירתיות וטעמים אנינים, עדיין יש מי שיכול לעשות את הבלתי יאומן ולהציע שירותי קייטרינג לכל אירוע ברמה שאינה נופלת ממסעדת שף, בזכות החומרים המעולים שהיא משתמשת בהם והם עושים את ההבדל.

קייטרינג בתל אביב לאירועים הכי יפים

האירועים שלכם חשובים לכם ולכן כדאי שתשימו לב לתפריטים שיכולים לעשות את ההבדל בין הסתמי לבין המושקע. בר של סלטים או בר של פסטה מעניינית, שמשתלבת גם במזנון לחמים מעולים וגבינות משובחות מתוצרת הארץ יכולים להיות בדיוק הפתרון שחשבתם עליו מחוץ לקופסה. אם יש לכם אירוע עסקי, אירוע חברה או כנסים והרצאות, או השקה של מוצר, זהו הפתרון המעולה שמאפשר לאנשים ליהנות מהתפריט מבלי לוותר על מינגלינג מוצלח שינעים להם את הזמן. חשבו על ההזדמנות החברתית של אנשים שיושבים ליד השולחנות עם תפריט מעולה, אסתטי לעין ונעים לחך, וזהו הזיכרון שיישאו אותו מהאירוע שלכם. זה בדיוק מה שרוצים בקייטרינג אקו שיקרה כשתזמינו אותם לייעץ לכם איזה תפריט להזמין לכם.

חפשו את התפריט המעולה ביותר

היתרון הגדול של קייטרינג אקו, שאותו הוא מציע לכם לאחר עשר שנות ניסיון, הוא הקו שמשלב בין המוכר לחדש. אתם יכולים לנסות את הטעמים הבינלאומיים לקהל המתוחכם שלכם, לצד הטעמים הישראלים המוכרים כל כך של הסלטים והלחמים והגבינות שישראלים אוהבים. קייטרינג בתל אביב כמו של אקו יציע לכם גם מנות בשריות למי שחשוב לו יותר להציע תפריט מלא באירועים שלו, והסגנון יכול להיות מקומי או עולמי, ובכל מקרה ייהנה מאיכות ברורה של חומרי הגלם שבהם ישתמשו במטבח. הצעות ההגשה של קייטרינג אקו אסתטיות מאוד לעין ומזמינות את האורחים בצורה נעימה ומפתה.

קייטרינג בתל אביב והסביבה

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל