אקו קייטרינג - אירועים פרטיים/עסקיים ומגשי אירוח

משלוחים עד לבית הלקוח והעסק

אוכל שנעשה באהבה

100% אמינות ושירות

התקשרו אלינו   1700501054

עמוד הבית >>  קייטרינג לאירועים >> מגשי אירוח במרכז בטעמים שונים לאירועים

קייטרינג לאירועים

מגשי אירוח במרכז בטעמים שונים לאירועים

אירועים שונים אינם מחייבים ישיבת קהל ליד השולחנות כמו באירוע חתונה. במקרים כאלה, שבהם הקלילות מחייבת גם בשירותי קייטרינג, מגשי אירוח הם פתרון מעולה להגיש כיבוד לאורחים. יש לכך יתרונות רבים והם נובעים לא רק מאילוצים אלא מבחירה מודעת בסגנון אירוח אנין וקליל יותר שמתאים גם לדינמיקה של אירוע כזה. מגשי אירוח מתאימים למגוון גדול של אירועים, במיוחד לא רשמיים ולא מעונבים, אירועים שמכילים מספר קטן עד בינוני של אורחים. בצורה כזאת, כשמסתובבים עם מגשי האירוח או מניחים אותם על שולחנות מרכזיים, כולם זוכים לטעום ואף אחד לא מחמיץ את הכיבוד ואת המנות הקטנות.

מגשי אירוח במרכז

הגיוון הגדול שמגשי אירוח מציעים לכם גדול מאשר ארוחת מנות שלמה שמגישים ליד השולחן. במקרים כאלה, תוכלו אפילו ליהנות מהיתרון של הגשת מנות שהן כמעט "סותרות" אחת את השנייה, כדי לספק כמה שיותר טעמים לכל מיני העדפות של האורחים. מגשי אירוח שכאלה הם מענה מעולה לכל האופנות התזונתיות של השנים האחרונות. תוכלו לרצות גם טבעונים וגם צמחונים. במקרים כאלה כאשר אתם אינכם מכירים את האורחים שלכם ואינכם יודעים מהו הטעם שלהם, מגשי אירוח פותרים את אי הנעימות ואת עגמת הנפש שיכולות להיגרם כאשר אורחים כאלה לא ימצאו משהו שיוכלו ליהנות ממנו. קייטרינג מנוסה שמכיר את בעיות האירוח האלה מציע בדרך כלל תפריט מגוון במקרים כאלה שמקיף את כל הביקושים שישנם.

אירוח שלם בעזרת מגשים

מגשי אירוח, פינגר פוד כפי שהוא נקרא, הוא גם פתרון חסכוני למקרה שאינכם מכירים את הרגלי האכילה של האורחים שלכם באירועים עסקיים ודומים, שבהם נהוג יותר להיפגש על שתייה וכיבוד קל, אבל אתם בכל זאת רוצים לכבד אותם בכיבוד משמעותי יותר. קייטרינג אקו הוא קייטרינג שמציע מקצועיות ואיכות בהגשה של כל סגנון אירוח, ובמיוחד כאשר מדובר בהגשה קלילה ודינמית כזאת. מגשי אירוח במרכז הם מעולים גם משום שבאירועים מסוימים שבהם אורחים אינם שמים לב למה שמגישים להם תוכלו להגיע לכולם ולהשביע את רצונם. שירותי הקייטרינג של אקו מותאמים לכל אירוע ולכל סגנון שהוא, והם ישמחו לייעץ לכם בסגנון אירוח זה לאירוע שלכם.

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל