אקו קייטרינג - אירועים פרטיים/עסקיים ומגשי אירוח

משלוחים עד לבית הלקוח והעסק

אוכל שנעשה באהבה

100% אמינות ושירות

התקשרו אלינו   1700501054

עמוד הבית >>  קייטרינג לאירועים >> קייטרינג חלבי במרכז

קייטרינג לאירועים

קייטרינג חלבי במרכז

הדברים הטובים שמציעים לכם השפים של קייטרינג חלבי במרכז

אחת הסוגיות הכי מרכזיות בעריכת אירוע היא הקייטרינג שתבחרו בו. בימים שבהם לכל אדם משטר תזונה משלו, קייטרינג חלבי במרכז מצליח לענות על כל הדילמות שתיתקלו בהן בעת קבלת ההחלטות. אוכל חלבי, במיוחד אם הוא עשוי ביד אמן ומצליח להיות מגוון, יענה על הצרכים והטעמים של כל אחד. זה לא לגמרי טבעוני ולא לגמרי בשרי וכולם יוכלו למצוא בו את הטעמים המנחמים והמענגים שאנחנו מחפשים כשאנחנו באים לאירוע כלשהו. תפריט חלבי זה אומר גם שחומרי הגלם חייבים להיות מעולים משום שחשים בהם בכל פריט שמוצע לקהל. כאשר שף מעולה לוקח חומרים אלה לטיפולו הם יוצאים בדרך כלל ברמה גבוהה במיוחד, וזה מה שכדאי לחפש בשירות הקייטרינג שתבחרו.

קייטרינג חלבי במרכז הוא אנין טעם

אנינות טעם לא חייבת להיות יקרה מאוד אבל חייבת להיות איכותית. מכיוון שהצבעוניות שלה ניכרת יחד עם האפשרויות המגוונות שלה, השמים הם לגמרי הגבול בסוג כזה של הסעדה. אין הגבלות מבחינת הכשרות על קינוחים מושקעים ומושחתים ותוכלו ליהנות מחטאים מתוקים בלי בעיות. תוכלו ליהנות גם ממגוון גדול של מנות שיתאימו לאנשים ששומרים על דיאטה או כאלה שמעדיפים רק מזון ללא מרכיבים מהחי. כלומר, זהו גן עדן לכל עורכי האירועים שאינם רוצים להסתבך עם אורחים שיש להם העדפות מאוד מגבילות. מסיבה זו, קייטרינג אקו הרחיב את השירותים שלו ומציע את הקייטרינג החלבי שמתאים לכל סגנון אירוע.

לבחור את הקייטרינג האיכותי

לבחור קייטרינג שמשאיר טעם טוב זה בעיקר עניין של בחירה בין מנות וסוגי תפריט מגוונים שייתנו מענה לכולם. אורחים בררנים מאוד הם המומחיות של קייטרינג אקו, ולכן הניסיון העשיר שצברו בכל סוג אירוע כבר הוביל אותם לבנות תפריטים שיספקו את כולם. יש מגוון של כריכים ומגולגלים למיניהם כמו טורטיות, לחובבי המטבח הבינלאומי ולחובבי ארוחות הבוקר המפנקות, לאוהבי המינימליזם בכיבוד עשיר לשעת הקפה בלבד, או סלטים, קישים, פירות העונה וירקות חתוכים, מיזלי ויוגורטים, לחמים טובים וגבינות מעולות, משקאות חמים וקרים וארוחות בופה עשירות. קייטרינג חלבי במרכז של אקו הוא כל מה שנחוץ לכם למען אירוע צבעוני בכל הרמות ולכל סוגי הקהל – מאירועים משפחתיים ופרטיים ועד אירועי חברה, ימי כיף לעובדים, השקות וכנסים.

קייטרינג חלבי במרכז והצפוןקייטרינג חלבי במרכז והדרום

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל