אקו קייטרינג - אירועים פרטיים/עסקיים ומגשי אירוח

משלוחים עד לבית הלקוח והעסק

אוכל שנעשה באהבה

100% אמינות ושירות

התקשרו אלינו   1700501054

עמוד הבית >>  קייטרינג לאירועים >> קייטרינג חלבי בתל אביב

קייטרינג לאירועים

קייטרינג חלבי בתל אביב

קייטרינג חלבי בתל אביב הוא בדיוק מה שנכון לטרנד העכשווי

המסעדות הטבעוניות והצמחוניות מתחילות להגיע לכל פינה וכאשר גם המסעדות הכשרות הופכות להיות פופולריות, גם קייטרינג חלבי בתל אביב הוא עניין של זמן עד שיהפוך להכי פופולרי באירועים השונים. טרנדים הם לפעמים מגמות שהולכות ומתרחבות עד שהן הופכות לסטנדרט החדש. אם פעם, קייטרינג שאינו מכיל בשר במנות עיקריות לא היה כל כך מוכר ואהוד, הרי שהיום אין לו כמעט מחסור בביקוש. רבים מעדיפים להגיש דווקא את מיטב התוצרת החקלאית הישראלית בידיעה ברורה שהגענו לרמה כזאת שלפעמים מזנון חלבי וצמחוני איכותי לא פחות מהבשרי והשפע בו ניכר לעין.

קייטרינג חלבי בתל אביב לחובבי גורמה

הגורמה הישראלי התפתח מאוד בשנים האחרונות ולכן החשש העיקרי של עורכי אירועים הוא מכך שלא יהיה קייטרינג שאיכותו תעמוד בסטנדרט החדש. זוהי הסיבה דווקא שבגללה כדאי לשקול את הקייטרינג החלבי. תוצרת היין, החלב, פירות וירקות בישראל עושה נפלאות לכל אניני הטעם והחך. גבינות מעולות בתוספת פירות מסוג מובחר ויינות מעולים שזוכים בפרסים בכל העולם הם דווקא המזנון המבוקש ביותר בכל מקום שמכבד את עצמו. אירועים מושקעים יותר יכולים ליהנות מבר סלטים ופסטה בטעמים שונים, מקישים ומפשטידות, מכריכים ועוד שלל מנות מעולות כיד הדמיון הטוב העל השפים. כל זה מצליח להתלכד ליצירת גורמה בקייטרינג אחד ומיוחד שמצליח לעמוד בקריטריון של מצוינות כמו קייטרינג אקו הוותיק.

קייטרינג אקו לחובבי איכות בהסעדה

קייטרינג אקו פועל כבר כעשור ומציע שירותי הסעדה של שפים יצירתיים שמצאו את השילוב הנכון בין טעמים והדפות של אנשים שונים, לבין הסטנדרטים הבלתי מתפשרים שלהם. הם יוכלו לתת את המענה המדויק ביותר שאתם מחפשים לכל סוג של אירוע שאתם עורכים. בין אם מדובר בסעודות מצווה או באירועים עסקיים, ברית מילה או בר מצווה וחתונה. הטעמים של קייטרינג זה יישארו עם האורחים שלכם זמן רב הודות לאיכות שלהם וליצירתיות הנהדרת של השפים של אקו. האירועים האלה דורשים ניסיון ומיומנות שיש לשפים המסורים של קייטרינג אקו שמציעים לכם קייטרינג חלבי בתל אביב מהמעולים ביותר שיש וברמה שמתחרה בהצלחה במוסדות קולינריים יוקרתיים ביותר.

קייטרינג חלבי בתל אביב והסביבה

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל